0.00 грн.
Зробити замовленняПовернення товару
14 днів – стільки часу дає закон, щоби повернути товар належної якості. Але якщо з моменту покупки пройшло більше двох тижнів, ви зможете повернути товар лише за гарантією, тобто якщо у товарі є якісь недоліки.
Гарантійний термін — час, протягом якого повернути бракований товар визначається виробником продукції.
Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, ви маєте право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, якщо продавець не оголосив більш тривалий термін.
Товар можна повернути, забравши гроші, або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
Для повернення необхідно написати заяву про повернення товару та розірвання договору або заповнити форму, покупки на ім'я директора магазину. За законом, розрахунок при поверненні товару залежить від його вартості на час покупки.
За загальним правилом, гроші повернемо одразу (у день розірвання договору).
Гарантійний термін - це час, протягом якого можна повернути до магазину бракований товар. А продавець/виконавець/виробник зобов'язується відремонтувати або замінити його.
Тобто проведення безкоштовного ремонту протягом певного терміну – суть гарантії.
Гарантійний термін обчислюється від дня покупки. За законом, він має бути зазначений у паспорті, на етикетці чи іншому документі, що додається до товару.
Коли йдеться про продукти, споживчі властивості яких можуть з часом погіршуватися та стати небезпечними для життя та здоров'я покупців, має бути встановлений термін придатності товару.
Його вказують на етикетках, упаковці або інших документах, що додаються до товару при продажу. Термін придатності обчислюється від дати виготовлення, яка також має бути зазначена на етикетці чи інших документах.
Товари належної якості можна повернути протягом двох тижнів. Але якщо товар бракований, його можна повернути протягом гарантійного терміну.
За законом, якщо вам продали такий товар, незалежно від можливості використання його за призначенням, ви маєте право вимагати від продавця/виробника/виконавця:
пропорційно зменшити ціну
безкоштовно усунути недоліки товару у розумний термін
відшкодувати витрати на усунення недоліків товару
Якщо недолік суттєвий, Ми повернемо гроші або замінимо товар на аналогічний.
Якщо ви користувалися товаром, і він зламався, а термін гарантії ще не минув, сміливо звертайтеся до магазину. Вам пояснять, хто здійснює гарантійний ремонт – магазин, виробник чи сервісний центр.
Покажіть документ, що підтверджує факт придбання товару. Їм може бути чек, технічний паспорт або інший документ із позначкою про дату продажу.
Якщо товар зламався з вашої вини, на ньому немає пломб і гарантійного талону, передбачених експлуатаційними документами, ви втрачаєте право на обслуговування за гарантією.
Прийом товару здійснюється за засобами передачі через кур'єрську службу або у точці прийому видачі магазину, розташованої за адресою м. Дніпро, вул. Павлова, 16.
Якщо виникли питання, тоді дзвоніть
+380956741010, +380675657687