0
0

Honda BF 50 LRTU: Продуктивний Човновий Двигун

Відгуки:
(0)
  • Виробник: Honda
  • Код товару: 51074
  • Артикул: BF 50 DK4 LRTU
  • Наявність: Нет в наличии
319 800.00 грн.
Знайшли дешевше?
Основні характеристики
Всі характеристики
вага, кг:   98.00
Виробник:   Honda
Висота транця:   508 мм
Діаметр Х хід поршня, мм:   70х70
Запалювання: електронна PGM-IG
Доставка

Безкоштовна доставка по всій Україні від 5000 грн. Новою поштою по Україні Кур'єром до дверей по Україні

Оплата

Готівкою при отриманні. Кредитною карткою Накладений платіж

  • Огляд товару
  • Характеристики
  • Відгуки (0)
  • Питання (0)

Новий човновий мотор Honda BF50 зберіг безпрецедентно легку вагу, компактну конструкцію та придбали вдосконалену систему паливного упорскування (PGM-FI), оригінальну технологію контролю повітряно-паливної суміші та часу її займання BLAST, а також контроль витрати палива - для оптимізації прискорення та підвищення економіч. Система BLAST, поряд з новою конструкцією картера коробки передач та іншими поліпшеннями, покликана оптимізувати прискорення та сприяти досягненню найбільшої швидкості, тоді як наявність контролю витрат палива призвело до покращення економічності на 22% порівняно з моделями попереднього покоління. Зарядна ємність акумуляторної батареї підвищена до 17А - більш ніж 1.7 рази вище, ніж у попередника.

Легкий та компактний. Конструкція корпусу човнового мотора Honda BF50 SRTW покликана сприяти досягненню компактності двигуна за рахунок зміщення 3-циліндрового двигуна вперед, а пластиковий всмоктуючий колектор та зменшені електронні компоненти надалі сприяють виходу двигуна на лідируючі позиції у своєму класі за такими показниками, як легка вага та компактне виконання .
Паливна економічність. Електронна система упорскування палива PGM-FI, а також контроль витрати палива (тривала експлуатація при швидкості близько 3000-4500 об/хв) забезпечують підвищення економічності до 22% порівняно з попереднім поколінням. Режим, у якому здійснюється контроль витрати, називається ECOmo (Economy COntrolled Motor).

Експлуатаційні характеристики. Ця модель двигуна оснащена технологією BLAST (Boosted Low Speed Torque) для контролю повітряно-паливної суміші та часу її займання (здійснюється спеціальним комп'ютером), результатом чого є покращене прискорення. Новий обтічний корпус двигуна сприяє зменшенню гідродинамічного опору, компактний двигун та інші технології зниження ваги дозволяють досягти безпрецедентних швидкостей у класі двигунів з невеликим об'ємом. Великий дефлектор допомагає зменшити кількість бризок у процесі експлуатації.

Екологічні властивості. Рівень шуму зменшено на 1.0 дБ порівняно з попереднім поколінням за рахунок подовженого вихлопного патрубка та оптимізованої конструкції ребер жорсткості усередині верхньої частини корпусу. Двигун Honda BF-50 показує видатні екологічні характеристики, що перевершують норми RCD (Recreational Craft Directive) - найсуворіші світові стандарти. Також значно перевершують вимоги щодо викидів відпрацьованих газів CARB (US California Air Resources Board) від 2008 року.

Довговічність та надійність. Набір з чотирьох аварійних ламп попереджає користувача про недостатній тиск масла, перегрівання, низький рівень заряду або несправність системи електронного упорскування PGM-FI. Захист від попадання води в корпус двигуна був удосконалений за рахунок оптимізованої прокладки тяги перемикання передач та інших покращень.

Зарядна ємність акумулятора. Котушка мульти-полярного генератора змінного струму має більше витків, ніж на моделях попереднього покоління, що дозволяє досягти ємності 17А.

Простота встановлення та обслуговування. Як і попередня модель, новий Хонда BF50 може використовуватися з широким діапазоном човнів, завдяки їхній невеликій вазі та компактній конструкції. Для простоти обслуговування новий пластиковий кожух відкривається одним натисканням пальця та дозволяє здійснювати профілактику двигуна.

Дизайн. Човновий двигун Honda серії BF50 має "крилоподібну" форму, що підкреслює концепцію сили і потужності.

PGM-FI (Programmed Fuel Injection - програмоване упорскування палива) зареєстрована торгова марка Honda.

BLAST (Boosted Low Speed Torque - підвищений крутний момент на низьких оборотах) була вперше застосована в моделі BF90 (90 к.с.), запущеної на російському ринку в лютому 2007. Під час прискорення ця система ефективно збільшує продуктивність двигуна за рахунок контролю повітряно- паливної суміші для досягнення максимального моменту, що крутить, в той час як поліпшена система розподілу фаз запалювання має максимальний рівень переддетонації з метою підвищення крутного моменту в умовах повного навантаження.

Човновий мотор Honda BF 50 LRTU є представником середнього класу потужності, він був удосконалений за допомогою електронного запалення Honda PGM-IG, за допомогою якого оптимізується кут випередження запалення та забезпечує більшу швидкість, екологічність та комфорт. 3-циліндровий мотор з досить невеликою вагою. Мотор оснащений електричним стартером, автоматичною повітряною заслінкою та системою електронного запалювання, яка підвищує напругу запалювання та дає стійку іскру на свічках запалювання для того, щоб Ви змогли без проблем завести двигун у будь-який для Вас зручний момент та за будь-якої погоди.

Човниковий двигун Honda BF 50 LRTU має такі особливості:

- Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу та плавний хід

- Напівсферична камера згоряння з поперечним потоком суміші гарантує ефективне використання палива

- Програмоване електронне запалення забезпечує точність управління та високу економічність

- Електричний стартер та автоматична повітряна заслінка гарантують легкість пуску

- Індикатор тиску олії

- генератор змінного струму 10 А

- Індикатор перегріву/перевищення допустимих оборотів

Теги: Honda, BF 50 LRTU, човновий двигун, морське обладнання, підвісний двигун, водомотор, інжекторний двигун, електростартер, алюмінієвий пропелер, керування джойстиком, система захисту від корозії, чотиритактний двигун.

Характеристики
вага, кг   98.00
Виробник   Honda
Висота транця   508 мм
Діаметр Х хід поршня, мм   70х70
Запалювання електронна PGM-IG
Зовнішній бак, л   25.00
Максимальне число об/хв   5500-6500
Модель   Honda BF 50 LRTU
Охолодження   Водяное
Передачі   Вперед, нейтраль, реверс
Потужність к.с.  50
Потужність у к.с.   50
Рекомендований бензин   95
Робочий об'єм, см3   808.00
Система запуску   Электростартер
Система управління   Дистанционная
Тактність  Четырехтактный
Тип паливної системи   Инжектор
Трим   Гидравлический
Число циліндрів   3
Відгуки (0)

Відгуків про цей товар ще не було.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.